Orice reclamație va fii tratată spre satisfacerea cumpărătorului și în conformitate cu legislația din România. Cumpărătorul trebuie să verifice după primire, produsele pentru a identifica eventualele defecțiuni ale produsului. Cumpărătorul trebuie să aducă cu promptitudine la cunoştiinţa vânzătorului, defecţiunile (în mod ideal prin e-mail). Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele daune apărute în timpul transportului. În asemenea cazuri trebuie întocmit un proces verbal cu transportatorul.
Produsul este supus garanției legale de 24 de luni dacă nu este specificat altfel. Garanția se aplică defecțiunilor de fabricație.
Garanţia nu se aplică la următoarele:
a) defecţiuni care au apărut în timpul utilizării normale
b) defecţiuni cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului
Atenție: uzura curelelor din piele, bateria descărcată, uzura normală a produsului prin utilizare, sticla deteriorata, ceasurile inundate prin coroana slăbită, coroana căzută/ruptă sau pietricelele căzute/eliberate (putem repara pietrele căzute după verificarea disponibilității acestora, o putem face în cadrul menținerii unor relații bune cu clientul) nu face însă obiectul reparațiilor în garanție.
Mersul reclamaţiei:
1. trimiteți produsul într-un colet (nu ramburs) prin orice serviciu de curierat la următoarea adresă: Packeta Romania (95595846 TimeStore.ro) CANADA 2015 s.r.o., Str.Virginia nr.4, CTPark A1/KM13, 077 096, Dragomiresti-Deal, Jud Ilfov(Este vorba de un punct de colectare de unde coletul este ulterior transportat direct la sediul nostru. După preluarea fizică a coletului veți fi informat iar cererea Dvs. va fi procesată de îndată.)
2. descărcați și tipăriți procesul verbal de reclamație:
Completați toate câmpurile albastre. Exemplu:
1. Nume şi prenume
Numele și prenumele proprietarului, dar și numele și prenumele clientului (indicate pe factură), în cazul în care nu sunt identice.
2. Produsul a fost cumpărat de pe TimeStore.ro
3. Numărul documentului fiscal este identificatorul unic al transferului - numărul de ordine
4. Produsul reclamat
Codul produsului de pe factură (ex. Casio GA-100-1A1ER)
5. Descrierea defecțiunii, obiectul plângerii
Exemplu: Ceasul se încețoșează, întârzie, nu funcționează, a căzut indicatorul, nu funcţionează afișajul/analog, butonul nu funcționează, a intrat apă în ceas, ceasul întîrzie XY minute/secunde, zilnic/săptămânal, nu funcţionează cronograful sau altă funcție
Avertisment: uzura curelei din piele, descărcarea bateriei, uzura ceasului, apă în ceas prin coroană sau coroana pierdută / ruptă nu intră sub incidența serviciului de garanție.
Cum să împachetați corect bunurile pe care le trimiteți retur la magazin:
- Utilizați materiale de ambalare de calitate: Ambalajul ideal este un carton tare și suficient de rezistent sau o cutie de carton. Acordați o atenție deosebită impermeabilității și rezistenței materialului de ambalare. Umiditatea sau uzura materialului de ambalaj poate afecta în mod semnificativ capacitatea acestuia de a proteja conținutul transportului.
- Utilizați o dimensiune adecvată a cutiei: Ambalajul pachetului trebuie să corespundă întotdeauna cu ceea ce se află în interior. Conținutul coletului trebuie să fie fixat și nu trebuie să se deplaseze liber în cutia de transport, dar nici nu trebuie să iasă în afară.
- Umpleți spațiul liber cu material de fixare: Umpleți spațiul gol din interiorul coletului cu orice material moale, de exemplu, ziare, cartoane rupte sau perne de aer. Conținutul transportat trebuie să fie fixat, iar mărfurile nu trebuie să se miște liber în ambalajul de transport.
- Sigilați cutia în mod corespunzător: Lipiți coletul astfel încât să nu cadă nimic. Cel mai bun mod este lipirea transversală încrucișată. Dacă este necesar, lipiți cu scotch pachetul și în zonele de risc (de exemplu, la îmbinările de pe margini).
- REȚINEȚI: în cazul în care alegeți un plic de corespondență pentru expedierea bunurilor, e-shop-ul nu este responsabil pentru pierderea conținutului. Procedura de reclamații a transportatorilor noștri evaluează acest tip de pierdere ca ambalaj necorespunzător din partea expeditorului, iar răspunderea pentru pierdere este pe deplin asumată de client.
Vom încerca să procesăm reclamația dvs. cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la depunerea reclamației.
Pentru mai multe informații despre Termenii de reclamație, consultați Secțiunea 11 a TCG.