Returnarea produselor

Consumatorul are dreptul să rezilieze cumpărarea (returnarea produsului) în conformitate cu legile în vigoare din România. Bunurile achiziționate pe site-ul www.timestore.ro pot fi returnate de cumpărător în termen de 30 de zile de la primire. După primirea declarației de retragere completate de cumpărător, vânzătorul va returna întreaga valoare a produsului, care a devenit obiectul rezilierii contractul de vânzare. Prețul de achiziție va fi transferat în contul cumpărătorului în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere.

Important:

Pentru a returna sau schimba un cadou de Crăciun nepotrivit, puteți utiliza serviciul nostru de retur extins.
Serviciul poate fi adăugat în coș și se aplică la întreaga achiziție. Perioada de returnare sau de schimb a bunurilor va fi prelungită la 60 de zile de la primirea bunurilor.

Returnarea produsului (rezilierea contractului)

1.) trimiteți produsul într-un colet (nu ramburs) prin orice serviciu de curierat la următoarea adresă: Packeta Romania (95595846 TimeStore.ro) CANADA 2015 s.r.o., Str.Virginia nr.4, CTPark A1/KM13, 077 096, Dragomiresti-Deal, Jud Ilfov.

Este vorba de un punct de colectare de unde coletul este ulterior transportat direct la sediul nostru. După preluarea fizică a coletului veți fi informat iar cererea Dvs. va fi procesată de îndată.

2.) descărcați și tipăriți declarația de retragere:

Renunţare la contract încheiat la distanţã

Completați toate câmpurile albastre din declarație, astfel:

1. Numele și prenumele, adresa și persoana de contact (numele și prenumele atât al proprietarului, cât și al clientul indicat pe factură, , dacă diferă)
2. Număr de comandă (identificatorul unic al transferului)
3. Data de primire a produsului
4. Numărul facturii (a fost livrat împreună cu produsul)
5. Alegeți o opțiune, doriţi să returnaţi toateprodusele sau doar o parte din produsele pe care l-ați comandat (dacă doar o parte, introduceți codul produsului de pe factură, în casetă, de exemplu: Casio GA-100-1A1ER)
6. Sumă care trebuie restituită (prețul produsului sau al produselor pe care doriți să îl returnați)
7. Numărul contului în format IBAN (la acest cont se va vira contravaloarea bunurilor returnate)
8. Rezumatul pachetului
9. Data, locul și semnătura declarației

3.) Împachetați produsul care trebuie returnat și nu uitați să atașați următoarele:

- factura originală care dovedeşte cumpărarea
- formularul de reziliere completat
- produsul este în ambalaj original și complet, inclusiv accesorii (dacă acestea fac parte din comandă)

 

Cum să împachetați corect bunurile pe care le trimiteți retur la magazin:

  • Utilizați materiale de ambalare de calitate: Ambalajul ideal este un carton tare și suficient de rezistent sau o cutie de carton. Acordați o atenție deosebită impermeabilității și rezistenței materialului de ambalare. Umiditatea sau uzura materialului de ambalaj poate afecta în mod semnificativ capacitatea acestuia de a proteja conținutul transportului.
  • Utilizați o dimensiune adecvată a cutiei: Ambalajul pachetului trebuie să corespundă întotdeauna cu ceea ce se află în interior. Conținutul coletului trebuie să fie fixat și nu trebuie să se deplaseze liber în cutia de transport, dar nici nu trebuie să iasă în afară.
  • Umpleți spațiul liber cu material de fixare: Umpleți spațiul gol din interiorul coletului cu orice material moale, de exemplu, ziare, cartoane rupte sau perne de aer. Conținutul transportat trebuie să fie fixat, iar mărfurile nu trebuie să se miște liber în ambalajul de transport.
  • Sigilați cutia în mod corespunzător: Lipiți coletul astfel încât să nu cadă nimic. Cel mai bun mod este lipirea transversală încrucișată. Dacă este necesar, lipiți cu scotch pachetul și în zonele de risc (de exemplu, la îmbinările de pe margini).
  • REȚINEȚI: în cazul în care alegeți un plic de corespondență pentru expedierea bunurilor, e-shop-ul nu este responsabil pentru pierderea conținutului. Procedura de reclamații a transportatorilor noștri evaluează acest tip de pierdere ca ambalaj necorespunzător din partea expeditorului, iar răspunderea pentru pierdere este pe deplin asumată de client.

Returnarea produsului peste termenul legal nu este posibil dacă:

a) produsul prezintă semne de uzură
b) produsul este deteriorat

Pentru mai multe informații despre rezilierea contractului, consultați punctul 10 din TCG

Termeni şi Condiţii Generale

  • Fără a motiva 30 de zile pentru returnare

  • Compari.ro - ghid autentic de shopping

    Magazin de încredere Satisfacție 93 %

  • Garanție de originalitate 100% Numai produse originale

  • Expediem în fiecare zi lucrătoare 9618 modele pe stoc