1. Ce înseamnă garanția livrării?
Nu este vorba de livrarea până la temenul pe care îl vedeți alături de fiecare produs în parte pe paginile noastre. În cazul unui colet pierdut sau deteriorat, nu așteptăm până la soluționarea reclamației cu transportatorul. După trimiterea pozelor solicitate vă expediem un produs nou sau banii.
2. Împreună cu produsul primesc și certificat de garanție?
Produsele nu sunt însoțite de un certificat de garanție. Factura pentru produsele achiziționate servește drept certificat de garanție pentru client.
3. Care este garanția la produsul achiziționat?
La toate produsele pe care le vindem pe site oferim garanție 2 ani. Excepție reprezintă ceasurile Citizen, care sunt garantate de până la 5 ani. Specifice sunt produsele din categoria Second Hand. Acestea sunt acoperite de o garanție de 1 an - cu excepția pieselor deteriorate, care nu sunt acoperite de garanție.
4. Produsele sunt originale sau imitații?
Toate produsele pe care le vindem pe site-ul nostru sunt originale de la furnizori europeni. Puteți verifica originalitatea la un magazin autorizat al mărcii sau la un centru de service autorizat.
5. Primesc la achiziție și certificat de autenticitate?
În calitate de distribuitor, nu emitem un astfel de certificat - prin urmare, acesta nu este furnizat împreună cu produsele. Este posibil ca un alt distribuitor să emită astfel de certificate - noi, însă, nu emitem. Cu toate acestea, puteți verifica originalitatea la un magazin autorizat al mărcii sau la un centru de service autorizat.
6. Produsele pe care le vindeți sunt noi, nepurtate și neexpuse?
Toate bunurile pe care le vindem pe site-ul nostru sunt noi, nefolosite, nepurtate, neexpuse și nedeteriorate. Singurele excepții sunt produsele din secțiunea Second Hand, care au defecte minore, deteriorări explicate cu exactitate în descrierile lor. Deteriorările, defectele se reflectă și în prețul produsului.
7. Voi primi bunurile achiziționate în ambalajul original?
Toate produsele sunt livrate în ambalajul lor original, așa cum ne-au fost livrate direct de la furnizor.
8. Care sunt condițiile de returnare a bunurilor?
Perioada legală pentru returnarea și înlocuirea produsului este de 14 zile de la primirea coletului. Cu toate acestea, în condiții standard, acordăm până la 30 de zile pentru returnarea și înlocuirea produselor în stare de nedeteriorare și nepurtare. Perioadele de returnare prelungite se pot aplica în cazul promoțiilor speciale sau al comenzilor plasate în anumite perioade - de exemplu, înainte de Crăciun. Prin urmare, vă recomandăm în acest sens, să urmăriți cu atenție toate noutățile de pe site-ul nostru.
9. În cazul în care bunul returnat este deteriorat din vina mea, vă aplicați o deducere din prețul produsului?
Perioada legală pentru returnarea și înlocuirea produsului este de 14 zile de la primirea coletului. Cu toate acestea, bunurile nu trebuie să fi fost purtate sau folosite și nu trebuie să prezinte semne de utilizare. În caz contrar, avem dreptul la o deducere procentuală din preț, care se comunică după primirea fizică a produselor.
10. Unde găsesc manualul pentru ceasul cumpărat?
Manualul pentru ceasul cumpărat este trimis în e-mailul de expediere, adică nu în formă tipărită, și pentru a economisi resurse naturale. Cu toate acestea, se poate întâmpla ca sistemul să nu atribuie automat manualul la e-mail. În acest caz, clientul nu îl va primi. Nu ezitați, însă, să ne contactați și la cerere îl vom trimite prin e-mail.
11. Ce tip de transport pot folosi la comandă?
Puteți alege fie livrarea prin curierul ales, fie prin serviciul Packeta (prin punctele sale de ridicare de tip pick-up). Pentru o descriere detaliată a fiecărei opțiuni, vă rugăm să consultați pagina în sine.
12. Care este costul transportului?
Prețul transportului depinde de mai mulți factori. Depinde nu numai de valoarea comenzii, ci și de faptul că plătiți online, prin transfer bancar sau ramburs. Puteți găsi o listă detaliată de prețuri pe pagina.
13. Este posibil să solicit serviciul de gravură?
În prezent, nu avem în ofertă servicii de gravură. Cu toate acestea, clientul poate face gravarea produselor de către un alt furnizor de astfel de servicii. Produsele astfel modificate, însă, nu fac obiectul unui schimb sau al unei returnări ulterioare.
14. Pot să comand ambalaj cadou sau o felicitare cu un mesaj?
În această perioadă, nu oferim opțiunea de ambalaj cadou sau felicitare. Trimitem produsele în ambalajul original al produsului, ambalat într-o cutie de transport.
15. Este posibil să comand piese de schimb, brățări sau curele?
În prezent, nu oferim posibilitatea de a comanda piese de schimb, brățări, curele și altele. Dacă sunteți interesat de piese de schimb, vă recomandăm să contactați fie un ceasornicar de renume din zona voastră, fie un service autorizat al mărcii respective.
16. Trebuie să reclam ceasul, care nu mai este în garanție. Ce ar trebui să fac în acest caz?
Nu furnizăm servicii post-garanție. În cazul în care apar probleme cu produsul, după expirarea perioadei de garanție, vă recomandăm să vă adresați fie unui ceasornicar de renume din zona voastră, fie unui service autorizat al mărcii respective.
17. Cum trebuie să reclam un produs?
Procedura detaliată pentru reclamarea produselor este descrisă pe pagina noastră.
18. Ce trebuie să procedez dacă am primit produsul deteriorat?
Produsele trebuie să fie verificate imediat după livrarea lor. Orice deteriorare trebuie raportată telefonic sau, de preferință, prin e-mail, în termen de 24 de ore de la primirea coletului și constatarea deteriorării. Vă rugăm să descrieți daunele cât mai exact posibil în e-mail și să atașați fotografii detaliate ale daunelor, ale cutiei și ale numărului produsului. Dacă primim un e-mail cu aceste fotografii în termen de 24 de ore, vom verifica imediat situația. Vă vom contacta apoi cu opțiuni pentru a rezolva situația în mod satisfăcător.
19. Cum se procedează pentru înlocuirea produselor și eventuala plată a diferenței sau restituire a diferenței?
În condiții standard, vă permitem să returnați resp. să înlocuiți produsele de până la 30 de zile, în stare nedeteriorată și nepurtată. Dacă alegeți un produs mai ieftin și introduceți numărul de cont pe formularul de înlocuire, vă vom rambursa diferența de preț în contul Dvs. Dacă alegeți un model mai scump, veți plăti diferența fie prin transfer bancar, fie în numerar la livrare - în funcție de forma de plată aleasă pentru comanda inițială.
20. Cum trebuie să procedez dacă în comandă am introdus datele greșite?
Vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic cât de repede posibil. Modificarea este posibilă în cazul în care comanda nu a fost încă expediată.
21. Pentru ce servește impermeabilitatea ceasurilor?
Impermeabilitatea reprezintă rezistența ceasului la apă și umiditate. În mod normal, este exprimată în atmosfere (ATM), bari sau metri. Aceasta exprimă gradul în care un anumit ceas este capabil să reziste la pătrunderea umezelii sau a apei în mecanismele interne. De exemplu, dacă un producător declară că un ceas este rezistent la 5 ATM, acest lucru nu înseamnă că îl puteți duce la scufundări până la o adâncime de 50 m. De fapt, testarea rezistenței la apă a ceasului se efectuează în condiții de calm, fără curent sau alte influențe externe.
- Fără marcaje referitoare la rezistența la apă. Nu este recomandat a fi udat/stropit.
- Impermeabilitatea ceasului 30 m / 3 ATM - Rezistență la ploaie sau contact accidental cu stropi de apă.
- Impermeabilitatea ceasului 50 m / 5 ATM - Rezistență stropi de apă (duș, înot de suprafață).
- Impermeabilitatea ceasului 100 m / 10 ATM - Rezistență la înot, surfing, snorkeling, sporturi acvatice. Nu este rezistent la scufundări.
- Impermeabilitatea ceasului de 200 m / 20 ATM - Ceas de scufundări, cu rezistență la scufundări și toate tipurile de activități legate de apă.
- Impermeabilitatea ceasului între 500 și 1000 m / 50 și 100 ATM - Ceas de scufundări, cu rezistență la scufundări profesionale. Ceasurile clasificate pentru scufundări în saturație cu heliu, vor avea indicative suplimentare ca să scoată în evidență acest lucru.
22. Ce nu este acoperit de serviciul de garanție?
Defectele cauzate de deteriorile mecanice nu sunt acoperite de serviciul de garanție. Defectele de fabricație și problemele de funcționalitate care apar în timpul perioadei de garanție fac obiectul cererilor de reclamație. Serviciul de garanție nu va fi aplicat în cazul:
- curelele uzate, deteriorate, crăpate, rupte sau dezbinate,
- deteriorări mecanice, de exemplu, fisuri ale sticlei prin cădre, impact, etc,
- ruperea coroanei, căderea pietrelor, pierderea șuruburilor etc,
- interesul pentru înlocuirea bateriei după o perioadă de 6 luni de la data cumpărării,
- orice deteriorare a carcasei, a curelei sau a brățării,
- deteriorări rezultate în urma manipulării sau îngrijirii necorespunzătoare a ceasului,
- deteriorarea cauzată de apă (cu excepția cazului în care este un ceas de scufundare cu o rezistență la apă de cel puțin 100 ATM,
- crăpăturile ceramice la ceasurile cu brățară sau carcasă din ceramică.
În niciun caz, nu vă reglați ceasul între orele 21:00 și 5:00. Acest lucru poate deteriora grav mecanismul.
23. Cum verific, dacă ceasul într-adevăr nu funcționează?
Întotdeauna procedați conform manualului. Trageți de coroană și setați ora. Coroana trebuie să fie apoi readusă în poziția 0. Dacă secundarul este în mișcare și ceasul merge - totul este în regulă. Dacă secundarul nu se mișcă, urmăriți minutarul. Este posibil, însă, ca secundarul să să acționeze ca un cronometru și, prin urmare, să nu se miște. În ceea ce privește ceasurile alimentate cu energie solară, acestea trebuie să fie încărcate corespunzător la lumină. În mod similar, ceasurile cinetice trebuie să fie încărcate, dar în acest caz prin mișcare, pentru a funcționa. Dacă ceva nu este în regulă cu ceasul Dvs., vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic.
24. Care este garanția la baterie?
Nu există nicio procedură legală pentru garanția la baterie. Cu toate acestea, pentru a consolida și a menține bunele relații cu clienții, o oferim pentru o perioadă de până la 6 luni de la achiziționarea ceasului. Clienții pot face înlocuirea bateriei de către un ceasornicar autorizat în perioada de garanție. Taxa pentru acest serviciu o vom restitui direct în cont pentru suma maximă de 50 lei. Vă rugăm să trimiteți dovada înlocuirii bateriei împreună cu numărul de cont la adresa noastră de e-mail info@timestore.ro. Dacă ceasul nu funcționează după ce bateria a fost înlocuită de către un ceasornicar, vă rugăm să ne trimiteți ceasul ca o reclamație. A doua modalitate de înlocuire a bateriei este să ne trimiteți ceasul direct la noi. Vom rambursa taxa de expediere până la 30 lei, caz în care înlocuirea bateriei este gratuită.
25. Ce înseamnă atribuirea Second Hand?
Pe pagina noastră web puteți găsi, de asemenea, produse cu eticheta Second Hand. Aceste produse sunt grupate într-o categorie separată. În plus, aceste modele au o etichetă portocalie în dreptul fotografiei cu marcajul Second Hand. Deoarece fiecare produs din categoria Second Hand are un defect diferit, este necesar să citiți cu atenție descrierile fiecărui model. Prima fotografie de lângă produs este întotdeauna ilustrativă, originală de la producător. Pe următoarele fotografii puteți vedea deja direct defectul, deteriorarea, schimbarea curelei sau a brățării și așa mai departe.
26. Ce trebuie să fac dacă mă interesează un model care momentan nu este disponibil?
Ne pare rău, dar astfel de modele sunt confirmate de furnizorii noștri ca fiind indisponibile. Din păcate, nu avem alte informații mai detaliate, care să ne spună dacă modelul este indisponibil din cauza unei suspendări temporare a producției sau dacă producția acestei piese a fost întreruptă cu totul. Prin urmare, nu suntem în măsură să îl comandăm pentru voi. Puteți să urmăriți, însă, pagina de produs a modelului în cauză pentru a vedea dacă, din întâmplare, disponibilitatea acestuia se schimbă.
27. Aveți magazine fizice?
În prezent, operăm doar ca și magazin online. Nu avem magazine fizice.
28. Cum trebuie să procedez în cazul în care plata mea online nu s-a înregistrat cu succes?
După o plată online nereușită, nu este posibilă generarea din nou a unui link pentru plata comenzii. Cu toate acestea, aveți 3 opțiuni cum să procedați:
- 1. Dacă sunteți încă interesat de plata online, vă rugăm să ne contactați. Vom anula comanda inițială și o veți putea face din nou împreună cu plata online.
- 2. Putem să vă trimitem comanda prin ramburs, dar acest lucru va presupune o taxă. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să vă schimbați metoda de plată.
- 3. Puteți plăti comanda prin transfer bancar. Nu uitați de simbolul variabil, care este numărul comenzii Dvs.
29. Când vor fi restituiți banii pentru produsul returnat?
Banii pentru produsul returnat vor fi restituiți în contul Dvs. în termen de maxim 14 zile de la obținerea produsului. Vă vom anunța prin e-mail atunci când cererea Dvs. a fost procesată.
30. Cum se aplică codul de reducere? Pot folosi mai multe coduri într-o singură comandă?
Codul de reducere vi-l aplicați în primul punct al comenzii Dvs. (în coș). Puneți-l în căsuța albă și faceți click pe Valorifică cuponul. Veți vedea deducerea sumei direct la finalizarea comenzii. În cazul în care reducerea nu este valabilă sau nu îndeplinește condițiile de aplicare, veți fi informat printr-un text roșu. Nu este posibil să combinați mai multe coduri de reducere.
31. De ce produsele din eshop-ul vostru sunt mai ieftine decât la alți comercianți?
Prețurile produselor din eshop-ul nostru sunt stabilite de noi înșine și nu ne ghidăm de prețul recomandat de producător. Acesta este motivul pentru care prețurile noastre sunt mai mici. Încercăm să le adaptăm așa, astfel încât să fim cei mai avantajoși de pe piață.
32. Cum pot urmări unde se află comanda mea și în ce stadiu se află?
După ce comanda este finalizată, veți primi un e-mail de confirmare. Veți primi, de asemenea, un e-mail după ce comanda a fost plătită și după ce comanda a fost expediată. În e-mailul de expediere veți găsi un link pentru a urmări starea coletului Dvs.
33. Cum trebuie să procedez dacă doresc să anulez comanda?
Vă rugăm ca de îndată să ne informați telefonic sau e-mail. Vom anula comanda și vă vom trimite un e-mail cu privire la anulare. Din păcate, în cazul în care comanda a fost deja expediată, nu o putem anula. Comanda nu trebuie să fie preluată pentru a ne fi returnată.Ulterior o vom anula pentru satisfacția Dvs.
34. Pot să-mi comand produse în străinătate?
Nu trimitem produse în străinătate. Cu toate acestea, operăm eshop-uri pe piețele din Slovacia, Cehia, Ungaria, România, Polonia și Slovenia. Dacă sunteți interesat să trimiteți un colet într-una dintre aceste țări, vă recomandăm să plasați comanda prin intermediul eshop-ului corespunzător țării respective.
35. Cât de mult durează procesarea înlocuirii, returnării și a reclamației?
Coletul pe care ni-l trimiteți înapoi va fi livrat la Packeta. Cei de la Packeta se vor ocupa de livrarea la sediul companiei noastre și apoi vom procesa cererile în mod treptat. Avem la dispoziție 14 zile pentru a procesa cererea de la livrarea la sediul nostru. Imediat ce am procesat cererea, fie că este vorba de un retur sau de o înlocuire, vă vom trimite un e-mail de informare. Vă vom restitui suma pentru produsele returnate în termen de 14 zile de la procesarea cererii. Procesul de reclamație este același. Avem la dispoziție 30 de zile, conform legii, pentru a-l procesa.
36. Este posibilă achiziția fără TVA -Tax Free?
Achiziționarea fără Tva - Tax Free, nu este posibilă.
37. Este posibilă achiziția pe societate?
La noi, achiziția pe societate nu este posibilă. Suntem specializați exclusiv în vânzări către persoanele fizice.
38. Ce trebuie să fac în cazul în care sunt interesată de scurtarea curelei sau a brățării?
În prezent, nu oferim o opțiune taxabilă pentru modificarea curelei sau a brățării. Cu toate acestea, pentru a menține și consolida bunele relații cu clienții, putem scurta gratuit brățara ceasului Dv. la lungimea dorită. Prin urmare, vă rugăm să vă măsurați circumferința încheieturii mâinii și să o scrieți în notele de comandă. Acest lucru se aplică numai brățărilor cu zale metalice. Zalele rămase le vom trimite împreună cu proodusul, în colet. Cu toate acestea, nu garantăm scurtarea curelei în perioadele aglomerate.
39. Ceasul meu s-a aburit, ce ar trebui să fac?
O sticlă aburită este în majoritatea cazurilor un fenomen comun. Este vorba de condensare pricinuită de schimbarea bruscă de temperatură. Apare cel mai adesea în interiorul diapozitivului și iarna, atunci când se trece de la exteriorul rece la interior, unde este semnificativ mai cald. Cu toate acestea, poate fi cauzată și de răcirea bruscă a ceasului - de exemplu, pe timpul unei veri toride, după ce s-a intrat în apă. În cazul în care geamul ceasului Dvs.se încețoșează, așteptați. Încălzirea ușoară a ceasului, de exemplu în mâinile Dvs., sau scoaterea coroanei poate fi, de asemenea, de ajutor. Există o șansă ca excesul de umiditate să iasă mai repede prin coroana trasă. O sticlă aburită a ceasului nu reprezintă un motiv de reclamație. Așadar, nu intrați în panică și așteptați întotdeauna să vedeți dacă ceața fină se îndepărtează de la sine. Dacă aceasta persistă sau crește în picături vizibile, trimiteți-ne articolul la reclamație.
40. Pot să vin personal să văd, să testez sau să preiau produsele?
Deoarece nu avem un magazin de prezentare, nu oferim astfel de opțiuni. În cazul în care produsele achiziționate nu vi se potrivesc din orice motiv, le puteți returna nedeteriorate și nepurtate timp de până la 30 de zile de la primire.
41. Este posibilă o reducere la cantitate?
Deși nu oferim reduceri de cantitate, puteți profita însă de o reducere avantajoasă la prima achiziție sau de o reducere de fidelitate pentru clienții fideli.
42. Ce trebuie să fac dacă pachetul meu ajunge deteriorat sau cu produse furate?
Deteriorarea coletului trebuie raportată în termen de 24 de ore de la preluare. Vom avea nevoie de fotografii ale coletului, ale pagubelor și ale produselor, precum și de o fotografie care să arate întreaga cutie cu produsele pe cântar (inclusiv greutatea). Dacă lipsește ceva din colet, vom verifica situația și vom soluționa direct cu transportatorul. Vă rugăm să ne trimiteți toate fotografiile necesare la adresa info@timestore.ro.
43. Cum trebuie să îngrijesc produsele achiziționate?
Am enumerat în mod clar și concret modul corect de îngrijire a produselor noastre pe site-ul nostru.
A Reveni înapoi.